Daniel Dennet ziet ze vliegen

hagenaars

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door hagenaars »

Ik heb voldoende duidelijk gemaakt waarom in die wetenschap consensus moeilijk zal zijn.(Ik vind je tamelijk arrogant inzake mijn inzicht in wetenschap. Niet sterk.)
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik heb voldoende duidelijk gemaakt waarom in die wetenschap consensus moeilijk zal zijn.
Je eerder uitgesproken blijheid omtrent het ontbreken van wetenschappelijke consensus binnen de religiewetenschap van een sluitende definitie van religie geeft duidelijk blijk van diep onbenul van wat wetenschap vermag.

Ik voorspel: je zult je ongelijk niet toegeven. Ook al een wezensvreemde attitude binnen de wetenschap. Je zal ervoor kiezen om te blijven draaien en zeveren.
hagenaars

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door hagenaars »

Je zou moeten weten dat ik ongelijk graag toegeef. De religie als verschijnsel doorgronden en daar consensus over bereiken? Waar zit je verstand?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door fred neerhoff »

Zoals voorspeld...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Je zou moeten weten dat ik ongelijk graag toegeef.
Ik zou niet weten waar jij dat op baseert. Want ik zie het absolute tegenovergestelde daarvan bij jou!!!
hagenaars

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door hagenaars »

Je ziet het beslist verkeerd. Als jij aantoont dat iets wat ik stel niet klopt, dan erken ik graag mijn ongelijk. Snap je?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Je ziet het beslist verkeerd. Als jij aantoont dat iets wat ik stel niet klopt, dan erken ik graag mijn ongelijk. Snap je?
Lex, bij bijna alle onderwerpen op dit forum heb je vrijwel altijd het laatste woord. Ik verzoek je - als moderator - andere deelnemers wat meer ruimte te geven. Het is immers geen heilig moeten om altijd maar weer al dan niet inhoudelijk te reageren.
hagenaars

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door hagenaars »

Fred vliegt uit de bocht met de idiote bewering dat ik niets van wetenschap begrijp. Arrogant is dat. Wil je dat ik zulks laat lopen?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Fred vliegt uit de bocht met de idiote bewering dat ik niets van wetenschap begrijp. Arrogant is dat. Wil je dat ik zulks laat lopen?
Fred heeft volgens mij gelijk als hij stelt dat je geen blijk geeft iets te snappen van wetenschap als je beweert dat je blij bent dat er geen consensus binnen de religiewetenschappen is over een sluitende definitie van religie. Verder heb ik nergens een onderbouwde weerlegging van Fred's bewering kunnen vinden. In plaats daarvan blijf je maar zeuren en verwarring zaaien. Als moderator van dit Forum vind ik dat dat niet kan op dit Forum.
hagenaars

Re: Daniel Dennet ziet ze vliegen

Bericht door hagenaars »

Het is toch volstrekt duidelijk dat er over religie geen consensus bestaat? Daar blijven de meningen over verschillen. Het is arrogant dit standpunt onwetenschappelijk te noemen.
Plaats reactie